Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
318_IMG_9248.png
Op  20-6-2017 , 11:10:12  heeft  Eric Kouters  het volgende geschreven:

Hoi Eline, wat een geweldige ochtend met jou op de fiets door Rome. We hadden geluk dat het op 2 juni lekker rustig is op straat, vanwege Festa de Republicca. We hebben daardoor heel wat km's kunnen maken en samen met jou alle highlights van het barokke Rome gezien. Je hebt ons heel veel achtergrondinformatie gegeven (je spreekt Nederlands als een Italiaanse). En we zijn na afloop naar La Gallina Bianca geweest: heerlijk geluncht.
We zijn een dag later op het gemak nog eens langs alle highlights gelopen en je kijkt dan met andere ogen naar de stad: dat is jouw verdienste.
We bevelen je van harte aan !
Ciao, Eric & Annemarie
Op  26-7-2015 , 01:54:08  heeft  Albert, Gina en Selina  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
Op  26-1-2015 , 14:53:16  heeft  Lorraine  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Hartelijk dank voor de geweldige rondleidingen in het mooie Rome. We hebben elkaar nu al 2 keer ontmoet, de afgelopen 2 jaar... en kijken alweer uit naar onze volgende ontmoeting. Er blijft zoveel te zien in Rome. De volgende keer nemen we de kinderen weer mee. Die hebben ook zo genoten van onze eerste rondleiding in 2013.

Lorraine, Henk, Alicia en Ryan
200_images.png
Op  19-6-2014 , 06:58:44  heeft  Restaurant Oliva  het volgende geschreven:

Eline, erg bedankt voor het delen van je kennis met ons. We hebben erg genoten van je verhalen over Rome en je culinaire adviezen. Het was Super!
Namens al het personeel van Restaurant Oliva uit Rotterdam.
Alex Verburg
53_image.png
Op  3-8-2013 , 12:07:52  heeft  Angelique Theunissen  het volgende geschreven:

Een fantastische toer gehad met Eline, de antiektour is met een Nederlandse gids een echte aanrader, geweldig boeiend verteld, met leuke verhalen over de geschiedenis van Rome.. !!
We hebben er een fantastische dag gehad..!