Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
Op  8-2-2020 , 03:23:58  heeft  Florian en Ferre  het volgende geschreven:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  7-7-2014 , 06:56:12  heeft  Nijs Walter  het volgende geschreven:

Beste Eline,
nogmaals hartelijk dank voor de fijne en boeiende rondleidingen in Vaticaanstad en Antiek Rome. De geschiedenis die je achter elke bezienswaardigheid wist te vertellen, alsook de manier waarop is TOP!
Blij dat we jou "gegoogled" hebben.
Groetjes vanuit België,
Walter, Sophie, Charlotte, Time en Helen
Op  2-5-2014 , 04:47:54  heeft  Marlou wens  het volgende geschreven:

Bedankt voor de leuke rondleiding (29-4) door het Colosseum en Forum Romanum. Het oude Rome herleeft door jouw manier van vertellen. Was ook zeer geslaagd voor onze jongens van 9 en 14. Kan het iedereen aanbevelen. Bij een volgend bezoek aan Rome weten we je weer te vinden!
21_Colosseum.png
Op  19-9-2012 , 08:38:56  heeft  Jordan en Suzanne van Bergen  het volgende geschreven:

We hebben Eline 3 dagen als gids in Rome gehad en dat is ons prima bevallen. Wij kunnen Eline aanraden als persoonlijke gids in Rome. Veel kennis, feiten, verhalen, etc. die je tot je krijgt tijdens het ontdekken van Rome.