Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
Op  4-11-2018 , 05:03:54  heeft  Frank en Bianca de Koning  het volgende geschreven:

Hallo Eline, wat was het ontzettend fijn om jou als gids door het Vaticaan te hebben.
Jij wist ons maar zeker onze kinderen te boeien, Coen op zijn eigen manier waar jij dan ook weer feilloos op in ging en Sanne op haar "puber" manier.
Wij hebben alle vier genoten en wat een indrukken.
Dank je wel voor het leuke vertellen waardoor wij geboeid bleven tot de laatste minuut.

Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne de Koning
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
35_IMG_2898.png
Op  20-5-2013 , 02:33:44  heeft  Vosch Chris  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
Hartelijk dank voor de 2 schitterende excursies die we met jouw mochten doen.
Je hebt ons weten te boeien met je kennis in het Vaticaan en in het oude Rome. Geweldige ervaring en we weten veel meer. We zullen je zeker aanbevelen. Chris & Lut
33_web.png
Op  18-5-2013 , 09:36:32  heeft  Dènis & Linda  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Bedankt voor je rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
We kregen van jou een schat aan informatie waardoor alles wat we zagen veel meer ging leven, dank voor je enthousiasme!

Groeten Dènis & Linda
12_DSCF2755.png
Op  2-7-2012 , 12:04:15  heeft  Janneke  het volgende geschreven:

Wat ontzettend leuk om twee keer met jou op pad te gaan tijdens ons weekend in Rome. Je voelde onze groep goed aan en wist ons alle acht te boeien van begin tot het eind. Nuchter, enthousiast, én gevoel voor humor, daar houden wij wel van! Ook mede door jouw tips voor ons verdere verblijf hebben wij een super mooie tijd gehad.
Ciao!