Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
Op  25-3-2017 , 09:39:56  heeft  marcel roeleveld  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
Op  11-5-2014 , 05:35:21  heeft  Philip en Jeanine  het volgende geschreven:

Dank je wel Eline!
We zijn heel erg tevreden over jouw rondleiding door het Vaticaan museum, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieter.
Er is zoveel moois te zien en te ontdekken dat we zonder gids niet zouden weten waar te beginnen. Jij hebt ons op gezellige en ontspannen wijze de hoogtepunten laten zien en veel achtergrond informatie gegeven.
We kunnen en zullen je van harte aanbevelen. Ook (juist) bij gezinnen met kinderen!
22_image.png
Op  28-10-2012 , 13:32:49  heeft  Familie Nanninga  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Bedankt voor de super rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum tijdens de herfstvakantie 2012. We hebben genoten van een fantastische rondleiding - onze meiden 8-14 jaar - waren zeer geboeid. Zeker niet willen missen. We kunnen je zeker aanbevelen!
Op  4-6-2012 , 12:56:06  heeft  Monique Nieuwenhuis  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Tijn (van 7 jaar oud) en ik hebben ontzettend genoten van ons bezoek aan Rome mede dankzij jouw rondleiding bij het Colosseum en Forum Romanum. Toen onze tocht van 3 uur voorbij was en jij weer weg liep zei Tijn tegen mij: mama, is die drie uur nu al voorbij? Ik wil nog wel drie uur meT haar rondlopen. Als dat geen compliment is van een 7 jarige!

Bedankt voor alles (inclusief al je tips voor leuke restaurantjes ed. Daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt!)

groet,
Monique en Tijn
Op  6-5-2012 , 02:11:49  heeft  liane de meester  het volgende geschreven:

Beste Eline, dank je wel voor de fantastische rondleiding in Rome. Mooi dat je ook mijn dochter(10j) hebt kunnen boeien. Als we terug komen gaan we je ongetwijfeld contacteren.
Vriendelijke groeten en veel succes, Liane & Evelyne.