Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
303_Rome 2016 maart 040.png
Op  2-4-2017 , 11:40:02  heeft  Kris & Ankie  het volgende geschreven:

Bedankt Eline voor 2 dagen onze gids te zijn in Rome. Onze eerste dag een 3uur durende wandeling rond ons hotel Palazzo Navona, zo leerden we onze weg een beetje te vinden in Rome. Op de 2de dag stond het Vaticaan op het programma zeer boeiend en leerrijk. We vonden het super en genoten van je verhalen. Nogmaals van harte bedankt en tot binnen 25 jaar als we door de heilige deuren van de basiliek mogen.
Kris & Ankie uit Zulte
Op  25-3-2017 , 09:39:56  heeft  marcel roeleveld  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
wij zijn je dankbaar voor de fijne gidstocht door Rome. Dank zij jou is het veel mooier en leerzamer om de bezienswaardigheden te bezoeken.
Wij kunnen en zullen je aan iedereen aanbevelen.
Groet marcel en de rst
Op  4-7-2015 , 11:55:56  heeft  alice Kroon  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Ik wil je graag bedanken voor de 4 uur durende rondleiding door het Colosseum. We hebben veel geleerd en we hebben heel veel informatie gekregen van je. je verteld het allemaal heel leuk. Ook mijn meiden vonden het super. Ik ga je ook aan iedereen aanraden.

Bedankt voor alles
ciao
214_20140519_120847.png
Op  29-7-2014 , 02:01:15  heeft  Annejet de Blécourt  het volgende geschreven:

Een privérondleiding met Eline is een aanrader! Mijn vader en ik hebben genoten van haar kennis, uitleg en humor. Onze Romedagen kregen een extra dimensie!
48_P1080605.png
Op  2-7-2013 , 13:32:14  heeft  Frank Ooms  het volgende geschreven:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms