Transfers

You can take a taxi from the airport to your hotel or the train from Fiumicino Airport. But if you prefer carefree travel, without waiting and if you want to be sure that you will be taken directly to your hotel, then I recommend our private transfer service. Your own driver will pick you up at the airport (Fiumicino or Ciampino) and take you directly to your hotel in Rome.

useful link:

train; www.trenitalia.com

public transport; www.atac.roma.it

autominivanauto
Op  20-6-2018 , 10:52:33  heeft  Familie Wobma  het volgende geschreven:

Vanmorgen hebben we met Eline via de fiets Rome goed leren kennen. Wat een prachtige stad! Op actieve wijze, de Italiaanse sfeer proeven, en vooral veel ‘andere’ bezieningswaardigheden gezien dus daarom gekozen voor een 3 uur durende fietstocht in Rome. Eline weet alles van de stad wat erg leuk en leerzaam was. Een echte aanrader. Bedankt Eline voor deze onvergetelijke ervaring.
327_IMG_8963.png
Op  16-8-2017 , 11:17:39  heeft  Familie Graat  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Inmiddels weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Italië.
Onze eerste week in Italië, brachten we door in Rome, een heerlijke stad.
We hebben genoten van de fietstocht, de wandeling en uitleg in Colosseum en Forum Romana. Ook de 3e dag in het Vaticaan was bijzonder. We hebben 's middags ook de koepel van de St. Pieter beklommen, was ook heel leuk om te doen, en prachtige uitzichten.
Ook de meiden hebben genoten van je duidelijke uitleg, en ook in de 2 weken daarna kwam "Rome" regelmatig in de gesprekken voorbij.
Nogmaals bedankt voor de fijne dagen, en wie weet tot ziens !!
Mario, Ivonne, Julia & Emma Graat
Op  30-10-2016 , 12:57:49  heeft  Gertjan, Annemarie, Eva, Thijs, Henk en Marian  het volgende geschreven:

Ha die Eline,
Wat ging die vrijdagochtend in de Herfstvakantie snel! Drie uur lang nam je ons op sleeptouw over het Palatijn en het Forum Romanum. Van opa tot kleinzoon wist je ons te boeien met je uitgebreide kennis en de leuke wijze waarop je die kennis met ons deelde. Heel erg bedankt en we zullen je overal aanbevelen!! Hartelijke, Monsterse groet van Henk, Marian, Gertjan, Annemarie, Eva en Thijs
Op  3-3-2014 , 12:49:28  heeft  Martijn Martens  het volgende geschreven:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

63_IMG_0568.png
Op  28-9-2013 , 06:40:35  heeft  Van de walle  het volgende geschreven:

Beste Eline,
We willen je bij deze nogmaals hartelijk danken voor de gidstoer. Het was voor ons echt een meerwaarde bij ons bezoek aan deze prachtige stad. Het was een boeiende toer op maat met veel interessante weetjes die we niet snel zullen vergeten. Om te herhalen!
Fam. Van de walle