Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
Op  25-11-2019 , 02:53:08  heeft  Evelyn Akkerman  het volgende geschreven:

Hi Eline, wat een mooie rondleiding heb jij mijn zoontje en mij gegeven! Leuk, voor zowel een volwassene als een 11-jarige en ook echt toegespitst op onze wensen. Een aanrader!! Dank en groeten, Evelyn en Sam
Op  18-11-2016 , 04:52:12  heeft  Sandy Versteeg  het volgende geschreven:

We zijn net terug van een ontzettende leuke en leerzame rondleiding. Wat een kennis en wat een leuke verhalen. We hadden een rondleiding door het Colosseum en Forum Romanum. Zeer de moeite waard. We weten je te vinden Eline als we weer naar Rome gaan! Groetjes Sandy en Lida.
Op  21-6-2014 , 02:25:00  heeft  Jos Rath  het volgende geschreven:

Bedankt voor de plezierige rondleiding Eline - dankzij je niet aflatende enthousiasme zijn we allemaal met andere ogen naar het Vaticaan gaan kijken. Heel interessant! We hadden het niet willen missen. Hartelijks, namens ons zevenen, Jos.
Op  8-5-2013 , 03:52:30  heeft  Natasja  het volgende geschreven:

Een rondleiding met Eline als Nederlandstalige gids in het Colosseum en op het Forum Romanum is echt een aanrader als je met kinderen in Rome bent. Zeker het Forum vraagt om deskundige uitleg, anders zie je toch vooral veel brokstukken zonder context. Mijn zoon is 11 jaar en hij heeft echt genoten en hing aan haar lippen. Eline wist het allemaal heel levendig te beschrijven en met leuke details zodat wij echt een goeie indruk kregen hoe het leven er een paar duizend jaar geleden uitzag. Het was allemaal zo leuk, interessant en gezellig dat we nauwelijks last hadden van de regenbui die gelukkig 's middags stopte. Dankjewel, Eline, jouw rondleiding was een hoogtepunt van onze reis! En leuk dat we je op het vliegveld weer tegenkwamen voor een gezamenlijk ontbijtje ;-)
Op  8-5-2012 , 02:02:32  heeft  familie huigen  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Bedankt voor de leuke en interessante rondleidingen. Je weet de informatie heel goed te doseren en af te stemmen op de mensen in de groep. Wij waren met kinderen en volwassenen, met mensen die al in Rome geweest waren en mensen die Rome voor het eerst zagen. Voor iedereen was het leuk! Het rijden in de micro-cars is een groot succes. Je hoeft niet zoveel te lopen en kan toch heel veel bekijken.
Als we weer in Rome zijn, nemen we zeker contact op.

Groeten,

familie Huigen