Scooter

Explore Rome by scooter or the iconic Italian Vespa.

With the scooter or Vespa, you can easily scale the many hills of Rome, to enjoy the incredible views the city has on offer. Without getting tired, we visit large parts of Rome. Where desired, we will stop to take a closer look and your guide will give you the historical details of the site.

You can relax by the comforting thought that your guide knows the best routes between all the great sites and that she will take you straight to any places you want to go.

For riding a scooter, you need a valid driving license from your country of origin. We use 125cc scooters, that are big enough to carry two persons.

Scooter1Scooter2scooter 3scooter 5
Op  15-6-2019 , 03:45:28  heeft  wilma van Unen  het volgende geschreven:

Beste Eline,

We hebben ontzettend genoten van je verhalen en uitleg tijdens de fietstocht door Rome en het bezoek aan het colosseum. Je kunt enorm boeiend vertellen.
Dank je wel!

Wie weet tot een volgende keer.
Op  27-5-2018 , 06:48:59  heeft  Rinka  het volgende geschreven:

Het is Eline gelukt om de aandacht en interesse van onze 11 jaar oude zoon van begin tot het einde vast te houden! We hebben genoten van de oudheden die tot keven kwamen en raden iedereen aan met Eline op pad te gaan. En het getipte restaurant ba afloop was een schot in de roos!
Op  28-10-2017 , 07:13:04  heeft  john appeldooren  het volgende geschreven:

Hallo Eline,
De groep van "16"uit Ommelanderwijk o.l.v.Raymond Poede heeft 3 geweldige rondleidingen van jou gehad deze hersftvakantieweek,doorspekt met humor en andere info, tips, mbt Rome.
Ben zeer , zeer onder de indruk geraakt van Rome.
veel succes verder, blijf zo als je bent en hoop zeker
tot ziens.groetjes
de man met het blauwe petje ! John
Op  26-5-2014 , 14:25:00  heeft  Elsa  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Nogmaals bedankt voor de 3 daagse rondleiding met onze groep. De fietstour door het centrum , rondleiding door het Vaticaan , Sint Pieter , Forum Romanum , Colosseum en San Clemente. Allemaal heel boeiend mede door jouw uitleg. Wat heb jij veel kennis en je kan het ook op een humoristische manier vertellen .
Mede dankzij jou hebben wij een onvergetelijke stedentrip gehad !
Het was top !!

Groeten van Elsa en de rest van de groep van 10 uit Volendam.
Op  21-10-2013 , 05:54:33  heeft  familie ten Dam  het volgende geschreven:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia