Restaurants

If you don't want to end up in second rate restaurants in Rome and you want to be sure of a quality italian dining experience, ask the advice of your guide! Your guide will make sure only the best tablea reserved for you.

Whether you choose a traditional trattoria or a modern restaurant, there is something for every taste. Choose a restaurant on the famous Piazza Navona, or opt for a more intimate place, away from the thronging tourists.

Your guide knows all the newest restaurants and bars, and will advise you where to go.

restaurant1restaurant2restaurant3restaurant4
Op  8-2-2020 , 03:23:58  heeft  Florian en Ferre  het volgende geschreven:

Nogmaals dank voor je hulp, raad en je geweldige gidswerk !
Heb je schitterend gedaan, met kennis van zaken, enthousiast en dat alles in een fijne sfeer : zo heb je ons een onvergetelijke Rome reis bezorgd !

Groetjes,

Florian en Ferre
Op  29-8-2018 , 06:56:14  heeft  Fam. Schreurs  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
Op  26-7-2015 , 01:54:08  heeft  Albert, Gina en Selina  het volgende geschreven:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
Op  29-10-2012 , 04:22:40  heeft  Familie Kuiper  het volgende geschreven:

Beste Eline,

Nogmaals dank voor de geweldige rondleiding in het Colosseum en het Forum Romanum. We zijn in korte tijd veel over de geschiedenis van het Romeinse rijk en de stad Rome te weten gekomen. Je hebt het verhaal ook mooi afgestemd op onze kinderen (10 en 11 jaar). Veel illustratieve verhalen en ruimte voor onze vragen. Maar ik zou je ook van harte aanbevelen aan onze ouders! Mooi om te zien dat je je droom hebt nageleefd. Als 16-jarige meid verliefd geworden op de stad, en nu een volledig leven opgebouwd in Rome. Veel succes en geluk. En wie weet tot een volgende keer!