Restaurants

If you don't want to end up in second rate restaurants in Rome and you want to be sure of a quality italian dining experience, ask the advice of your guide! Your guide will make sure only the best tablea reserved for you.

Whether you choose a traditional trattoria or a modern restaurant, there is something for every taste. Choose a restaurant on the famous Piazza Navona, or opt for a more intimate place, away from the thronging tourists.

Your guide knows all the newest restaurants and bars, and will advise you where to go.

restaurant1restaurant2restaurant3restaurant4
Op  2-4-2016 , 12:52:11  heeft  Els Merx  het volgende geschreven:

Beste Eline,
Vandaag hebben we een rondleiding door het Vaticaan gehad van jou. Het was bijzonder leuk en bijzonder leerzaam. De uren vlogen voorbij, De manier waarop je vertelde was boeiend en humoristisch. We hebben genoten, dankjewel!

Groeten,

Tiny, Annie en Els
Op  25-4-2014 , 11:01:47  heeft  Jennifer  het volgende geschreven:

Hoi Eline

Wat een fantastische rondleiding en we genoten vooral van hoe je het leven blies in de geschiedenis om ons heen! Je voelde feilloos aan in wat voor informatie wij interesse hadden en niets was je teveel. Ontzettend bedankt voor een informatieve, professionele en gezellige morgen.

Groetjes Jennifer, Marina en Moeder!
Op  17-8-2013 , 07:21:31  heeft  Jan Syssauw  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

bedankt voor de fantastische rondleiding door de Vaticaanse musea, de Sixtijnse kapel en de Sint Pieterbasiliek!
Fantastisch hoe je volwassenen en jongere kinderen (10 & 12) weet te boeien door je diepe en heel gevarieerde kennis.
Een echte aanrader!!

Jan & Ann
Op  22-7-2013 , 11:58:54  heeft  Angelique Theunissen  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
Op  17-5-2013 , 09:07:32  heeft  Cheryl  het volgende geschreven:

Hoi Eline,

Hartelijk bedankt voor je rondleiding eind April ! Het was een grote en diverse groep en ik vind het knap dat je jong en oud hebt kunnen boeien. We bellen je graag voor een volgende keer.

Groetjes,
Cheryl, Dylan en Nyssa