Contact

Ik streef er naar om uw tour van Rome zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten. Voor al uw vragen over routes, entreekaarten en andere zaken, kunt U dit formulier gebruiken om contact met mij op te nemen.

 

  • Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een indicatie te geven van het aantal personen (1 of meer) waarmee u komt en de periode waarin u in Rome bent. Beide hoeven niet definitief te zijn maar helpen ons u van de juiste informatie te voorzien.

Alternatieve contact gegevens

Fax:(+39) 0696045030
Email:info@gidsinrome.nl
Op  23-10-2019 , 11:10:58  heeft  Moniek Beurskens  het volgende geschreven:

Beste Eline, bedankt voor je privé tour door het Colloseum en het Forum Romanum. Je beschikt over veel kennis en je kunt die heel goed overbrengen. Onze kinderen van 5 en 7 jaar vonden het prachtig. En ondanks dat mijn vader in de rolstoel zit en het soms een hobbelige rit was, heeft hij met volle teugen genoten en heb je de route hier perfect op aangepast. Nogmaals bedankt!
Aron, Moniek, Daan, Emma, Piet en Doriet
303_Rome 2016 maart 040.png
Op  2-4-2017 , 11:40:02  heeft  Kris & Ankie  het volgende geschreven:

Bedankt Eline voor 2 dagen onze gids te zijn in Rome. Onze eerste dag een 3uur durende wandeling rond ons hotel Palazzo Navona, zo leerden we onze weg een beetje te vinden in Rome. Op de 2de dag stond het Vaticaan op het programma zeer boeiend en leerrijk. We vonden het super en genoten van je verhalen. Nogmaals van harte bedankt en tot binnen 25 jaar als we door de heilige deuren van de basiliek mogen.
Kris & Ankie uit Zulte
225_image.png
Op  25-10-2014 , 23:24:03  heeft  Corriie Dooms  het volgende geschreven:

Hallo Eline. Heerlijk 3 dagen met jouw op pad geweest in Rome. Veel gezien en veel geleerd. Verschillende dingen gedaan, fietsen en vooral veel wandelen. Wij zijn blij dat je er was en ons zoveel dingen gewezen hebt. Het heeft een positieve kijk op Rome gegeven voor ons. Nogmaals bedankt. Bram, Max en Corrie
Op  10-10-2013 , 04:26:18  heeft  Ineke van Weele  het volgende geschreven:

Dag Eline,
Vorige week heb jij ons rondgeleid over het Forum Romanum en het Colosseum. Arjan en ik hebben een geweldige ochtend gehad! Je wist zo veel te vertellen, op een hele beeldende en enthousiaste manier en met de nodige humor. De start met de geschiedeins van Rome in vogelvlucht gaf een heel compleet uitgangspunt voor de rondleiding. Ook weet je goed de geschiedenis met de tegenwoordige tijd te verbinden. En tenslotte beschik je over een enorme energie! Dank je wel voor deze mooie ochtend en we bevelen jou heel graag aan bij iedereen die deze site bezoekt! Hartelijke groeten, Ineke en Arjan.
Op  22-7-2013 , 11:58:54  heeft  Angelique Theunissen  het volgende geschreven:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.